VII Kongres Call/Contact Center

Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe, prawo transportowe, Karta Nauczyciela

I sekcja: Innowacyjne metody rekrutacji, motywacji i budowania zaangażowania w zespołach Call/Contact Center na przykładzie różnych branż. II sekcja: Innowacyjne narzędzia usprawniające i zwiększające efektywność pracy Call/Contact Center na przykładzie różnych branż

Nasze spotkanie ma służyć wymianie doświadczeń. Wszelkie innowacyjne rozwiązania dla Call/Contact Center zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych biznes case’ach. Przedstawiciele kluczowych polskich i zagranicznych Call Centers podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, opowiedzą o wdrożeniach, problemach, z którymi zetknęli się w trakcie realizacji projektów. Wartość naszych eventów stanowią przede wszystkim pomysły wieloletnich ekspertów. Ich praktyka to lata doświadczeń, stresu, miesiące obmyślania strategii, tysiące błędów i konsekwencji, których można uniknąć jeśli będziemy rozmawiać! Szczegółowa analiza dotychczasowych edycji Kongresów CC BMS Polska pozwoliła wyodrębnić dwa istotne obszary tematyczne. Mianowicie INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI ORAZ BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH CALL CONTACT CENTER oraz INNOWACYJNE NARZĘDZIA ZWIĘKSZAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ W CALL CONTACT CENTER. Efekt wielu wnikliwych rozmów z Praktykami z branży, pozwolił mi przekonać się o tym, iż obie grupy tematyczne mogą mieć realny wpływ na efektywne funkcjonowanie pracy całego procesu Call/Contact Center w przedsiębiorstwie. Zaczynając od zmotywowanej i nastawionej na cele załogi CC, poprzez idealnie dopasowane narzędzia i zorganizowaną stronę techniczną. Termin spotkania 25-26 listopada 2015 r., Warszawa, Hotel Sheraton

 

Serdecznie zapraszam do uczesnictwa!
Aleksander Nowakowska - Dyrektor Działu Projektów
Kom. 530 405 004; aleksandra.adamczyk@bmspolska.pl

 

Zapraszam do współpracy w zakresie Sponsoringu i Patronatu:
Kamila Biarda - Sponsorship Manager
Kom. 530 405 002; kamila.biarda@bmspolska.pl

 

Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe, prawo transportowe, Karta Nauczyciela
Data: 03.10.2015 07:33
Autor/źródło: Business Media Solutions
Kategoria: Zarządzanie
Słowa kluczowe: call center, wymiana doświadczeń, kongres, innowacje

Szukasz porady prawnej?

Prześlij swoje pytanie do doświadczonych prawników:
® 2011 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.