Pierwsza w Polsce konferencja o Freshdesk

Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe, prawo transportowe, Karta Nauczyciela

14 października 2015 roku w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona narzędziu Freshdesk. Celem konferencji jest spotkanie z twórcami samego narzędzia jak i z praktykami, którzy na co dzień wdrażają proces obsługi zgłoszeń w organizacjach. Będzie to znakomita okazja aby podzielić się swoim doświadczeniem w obszarze obsługi zgłoszeń od klientów. Rejestracja zaczyna się od godziny 9:00.

Więcej informacji na temat tego wydarzenia znajdziecie Państwo na stronie Customer Happiness Tour: Poland. Liczba miejsc jest ograniczona, w związku z czym prosimy o rezerwację miejsca.

 

Freshdesk jest narzędziem, dzięki któremu możemy usprawnić obsługę zgłoszeń od użytkowników. Jest do zaawansowany system ticketowania, ze szczególnym uwzględnieniem budowania i utrzymania relacji między organizacją a użytkownikiem końcowym. Ankiety z jakości obsługi czy wiele kanałów tworzenia zgłoszeń pozytywnie wpływają na końcowy odbiór narzędzia. Wdrożenia Fresdesk’a można przeprowadzić w ciągu jednego dnia a ceny zaczynają się od 0 USD.

 

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu:

  • Nowe inspiracje oraz pomysły na poprawę obsługi klienta
  • Poznasz możliwości oceny obsługi klienta
  • Dowiesz się więcej o nowych trendach w obszarze usług service desk

 

Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z Państwem 4 października w Warszawie!

Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe, prawo transportowe, Karta Nauczyciela
Data: 06.10.2015 12:53
Autor/źródło: InTENSO sp. z o.o.
Kategoria: Zarządzanie
Słowa kluczowe: konferencja, obsługa klientów, service desk, poprawa obsługi klienta

Szukasz porady prawnej?

Prześlij swoje pytanie do doświadczonych prawników:
® 2011 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.