Najpopularniejsze
- Szkolenie: Aspekty prawne umowy deweloperskiej wprowadzonej ustawą z dnia 16.09.2011 r. wchodzące w życie w kwietniu 2012 r.
- Nowe prawo restrukturyzacyjne i nowelizacja prawa upadłościowego
- Kongres Windykacyjny VII edycja - najważniejsze cykliczne spotkanie dla praktyków windykacji na polskim rynku
- Chcesz zdobyć ciekawe doświadczenia zawodowe? Zgłoś się na staż do SerwisPrawa.pl!
- Kongres Windykacyjny VIII edycja
- Na skróty

Pierwsza w Polsce konferencja o Freshdesk
Słowa kluczowe: konferencja, obsługa klientów, service desk, poprawa obsługi klienta
14 października 2015 roku w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona narzędziu Freshdesk. Celem konferencji jest spotkanie z twórcami samego narzędzia jak i z praktykami, którzy na co dzień wdrażają proces obsługi zgłoszeń w organizacjach. Będzie to znakomita okazja aby podzielić się swoim doświadczeniem w obszarze obsługi zgłoszeń od klientów. Rejestracja zaczyna się od godziny 9:00.

Więcej informacji na temat tego wydarzenia znajdziecie Państwo na stronie Customer Happiness Tour: Poland. Liczba miejsc jest ograniczona, w związku z czym prosimy o rezerwację miejsca.
Freshdesk jest narzędziem, dzięki któremu możemy usprawnić obsługę zgłoszeń od użytkowników. Jest do zaawansowany system ticketowania, ze szczególnym uwzględnieniem budowania i utrzymania relacji między organizacją a użytkownikiem końcowym. Ankiety z jakości obsługi czy wiele kanałów tworzenia zgłoszeń pozytywnie wpływają na końcowy odbiór narzędzia. Wdrożenia Fresdesk’a można przeprowadzić w ciągu jednego dnia a ceny zaczynają się od 0 USD.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu:
- Nowe inspiracje oraz pomysły na poprawę obsługi klienta
- Poznasz możliwości oceny obsługi klienta
- Dowiesz się więcej o nowych trendach w obszarze usług service desk
Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z Państwem 4 października w Warszawie!
Data: | 06.10.2015 12:53 |
Autor/źródło: | InTENSO sp. z o.o. |
Kategoria: | Zarządzanie |
Słowa kluczowe: | konferencja, obsługa klientów, service desk, poprawa obsługi klienta |
Szukasz porady prawnej?
Prześlij swoje pytanie do doświadczonych prawników:
Wasze komentarze Napisz swój komentarz
Ta publikacja nie została jeszcze przez nikogo skomentowana - bądź pierwszy!