Kalendarz przedsiębiorcy: Brak wydarzeń na dziś

Efektywne zarządzanie procesem reklamacji na przykładzie różnych branż

Prawo cywilne, gospodarcze, podatkowe, transportowe, Karta Nauczyciela

Zapraszam Państwa bardzo serdecznie do udziału w unikatowym spotkaniu BMS Polska, dedykowanym tym razem Praktykom zarządzającym na co dzień obszarem REKLAMACJI i JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.

W cenionej od lat kameralnej atmosferze, która charakteryzuje spotkania BMS Polska, odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z obszaru reklamacji. Wspólnie stworzymy panel wymiany doświadczeń, który pozwoli nam wypracować gotowe rozwiązania, którymi będziecie Państwo mogli zainspirować się i zaimplementować w swoich organizacjach, wzorując się na doświadczeniu innych.

 

W roli Ekspertów pojawią się przedstawiciele firm takich jak: Poczta Polska, Plus Bank, VECTRA, Orange Polska, ENERGA Obrót. Termin spotkania 9 grudnia 2015 r. Warszawa Hotel Sheraton

 

Zapraszam serdecznie do uczestnictwa
Aleksandra Nowakowska
Dyrektor Działu Projektów
aleksandra.adamczyk@bmspolska.pl

 

Kancelaria Adwokacka
Data: 22.10.2015 12:46
Autor/źródło: Business Media Solutions
Kategoria: Zarządzanie
Słowa kluczowe: reklamacje, zarządzanie reklamacjami, proces reklamacji, obsługa reklamacji

Szukasz porady prawnej?

Prześlij swoje pytanie do doświadczonych prawników:
® 2011 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.