6 powodów, dla których warto wybrać outsourcing Magento
Słowa kluczowe: outsourcing Magento, Platforma Magento, Agencje e-commerce, e-commerce, działalność e-commerce, branża e-commerce
Platforma Magento znana jest z tego, że potrafi zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających przedsiębiorców. Ma to jednak swoje skutki – rozwój sklepu internetowego na tym CMS-ie może być bardzo trudny z uwagi na to, że proces ten wymaga wysokich umiejętności technicznych. Wiele firm bierze zatem pod uwagę outsourcing Magento. Dlaczego warto zastanowić się nad takim sposobem rozwijania swojego sklepu internetowego? W tym artykule poznasz 6 powodów.

1. Outsourcing Magento to oszczędność środków
Stworzenie własnego, wykwalifikowanego zespołu zajmującego się Magento to bardzo kosztowna i długoterminowa inwestycja. Musisz nie tylko w pierwszej kolejności w ogóle znaleźć ekspertów, co wcale nie jest łatwe, ale także ich przekonać, aby zostali w Twojej firmie na stałe. Wiąże się to zatem nie tylko z opłacaniem pensji, ale także pokrywaniem kosztów ich szkolenia, jak i zaopatrywania w odpowiednie narzędzia.
Z kolei outsourcing Magento pozwoli Ci zyskać dostęp do usług świetnych ekspertów bez długoterminowych i poważnych zobowiązań finansowych. Takie rozwiązanie jest zatem szczególnie wskazane, jeśli masz w planach przeprowadzenie stosunkowo krótkiego, ale złożonego i intensywnego projektu.
2. Szybki dostęp do ekspertów
Prowadzenie i zarządzanie sklepem internetowym wymaga szerokiego wachlarza umiejętności – od technicznego utrzymania strony internetowej po operacyjne zarządzanie zamówieniami czy obsługą klienta. Głównym powodem, dla którego firmy decydują się na outsourcing Magento, jest możliwość szybkiego nawiązania współpracy z odpowiednimi specjalistami.
Agencje e-commerce zatrudniają licznych specjalistów z różnych dziedzin. Samodzielnie zajmują się także ich wyszukiwaniem oraz szkoleniem. Jedyne, co Tobie pozostaje, to po prostu wybranie tych ekspertów, których potrzebujesz.
Jest to szczególnie przydatne w przypadku prowadzenia działalności e-commerce w wielu krajach – dbanie o przestrzeganie lokalnych standardów dotyczących różnych aspektów prowadzenia sprzedaży jest bardzo skomplikowane. Możliwe, że będziesz potrzebował nawet ekspertów pochodzących z różnych państw. Na szczęście outsourcing Magento jest w stanie zaspokoić takie potrzeby.
3. Mniejsze obciążenie dla Twojej firmy
Dzięki outsourcingowi Magento będziesz w stanie zlecić na zewnątrz część działań związanych z prowadzeniem sklepu internetowego, co pozwoli Ci skupić się przykładowo na zadaniach, o które jesteś w stanie samodzielnie zadbać. Odciążając w ten sposób siebie czy też swoich pracowników, znacznie poprawisz produktywność.
4. Elastyczność
Zatrudnianie nowych pracowników do krótkoterminowych projektów jest nieefektywne. Ich wyszukanie, wdrożenie oraz dalsze szkolenie to duża inwestycja pieniężna i czasowa. Jeżeli polegasz jedynie na wewnętrznym zespole, Twoje możliwości strategiczne są bardzo ograniczone.
Z drugiej strony outsourcing Magento pozwoli Ci szybko znaleźć odpowiednich ekspertów, którzy wykonają dane zadanie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby elastycznie powiększać i pomniejszać ów zespół w zależności od potrzeb, jakie się u Ciebie pojawiają.
5. Mniejsze ryzyko
Z powodu wspomnianej wcześniej zalety, czyli elastyczności, outsourcing Magento pozwala zminimalizować ryzyko, jakie wiąże się z realizacją pewnych projektów e-commerce. Jest tak choćby z tego powodu, że nie wiążesz się na stałe z zespołem, który do tego samodzielnie od podstaw budowałeś.
Nie bez znaczenia jest także doświadczenie agencji, z którą nawiązujesz relację – zapewne ma ona na swoim koncie wiele innych projektów, z których część jest podobna do tego, co właśnie zamierzasz zrealizować. Ich ocena sytuacji pozwoli lepiej ocenić ryzyko, jakiego się podejmujesz.
6. Możliwość szybszego opracowywania i wdrażania innowacji
Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko – jeśli nie chcesz pozostać w tyle, musisz koniecznie wprowadzać nowe innowacje, które pozwolą Ci się wyróżnić na rynku. Outsourcing Magento właśnie Ci w tym pomoże, a to z powodów, które zostały omówione powyżej.
Kontakt ze zróżnicowanymi ekspertami to także świetny sposób na zweryfikowanie swoich pomysłów i planów przez osoby ze świeżym, zewnętrznym spojrzeniem.
Outsourcing Magento – podsumowanie
Jak zatem widać, outsourcing jest w stanie zapewnić wiele korzyści. Oczywiście podejmij odpowiednie kroki, zanim wybierzesz partnera:
-
Określ cele – szczegółowo opisz, co chcesz zlecić na zewnątrz, aby móc zakreślić profil agencji, jakiej potrzebujesz.
-
Zweryfikuj doświadczenie, referencje i portfolio – najlepiej, jeśli agencja będzie mieć na koncie realizacje podobne do tej, jaką chcesz zlecić.
Podejmij zatem mądrą decyzję, a bardzo możliwe, że dzięki outsourcingowi Magento Twoja firma wiele zyska.
Data: | 08.01.2021 12:26 |
Autor/Źródło: | Autor zewnętrzny |
Kategoria: | Zarządzanie |
Słowa kluczowe: | outsourcing Magento, Platforma Magento, Agencje e-commerce, e-commerce, działalność e-commerce, branża e-commerce |
Szukasz porady prawnej?
Prześlij swoje pytanie do doświadczonych prawników:
Wasze komentarze Napisz swój komentarz
Ta publikacja nie została jeszcze przez nikogo skomentowana - bądź pierwszy!