Dokument wydrukowany na witrynie http://twojbiznes24.pl 
 

VII Kongres Call/Contact Center

Nasze spotkanie ma służyć wymianie doświadczeń. Wszelkie innowacyjne rozwiązania dla Call/Contact Center zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych biznes case’ach. Przedstawiciele kluczowych polskich i zagranicznych Call Centers podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, opowiedzą o wdrożeniach, problemach, z którymi zetknęli się w trakcie realizacji projektów. Wartość naszych eventów stanowią przede wszystkim pomysły wieloletnich ekspertów. Ich praktyka to lata doświadczeń, stresu, miesiące obmyślania strategii, tysiące błędów i konsekwencji, których można uniknąć jeśli będziemy rozmawiać! Szczegółowa analiza dotychczasowych edycji Kongresów CC BMS Polska pozwoliła wyodrębnić dwa istotne obszary tematyczne. Mianowicie INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI ORAZ BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH CALL CONTACT CENTER oraz INNOWACYJNE NARZĘDZIA ZWIĘKSZAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ W CALL CONTACT CENTER. Efekt wielu wnikliwych rozmów z Praktykami z branży, pozwolił mi przekonać się o tym, iż obie grupy tematyczne mogą mieć realny wpływ na efektywne funkcjonowanie pracy całego procesu Call/Contact Center w przedsiębiorstwie. Zaczynając od zmotywowanej i nastawionej na cele załogi CC, poprzez idealnie dopasowane narzędzia i zorganizowaną stronę techniczną. Termin spotkania 25-26 listopada 2015 r., Warszawa, Hotel Sheraton

 

Serdecznie zapraszam do uczesnictwa!
Aleksander Nowakowska - Dyrektor Działu Projektów
Kom. 530 405 004; aleksandra.adamczyk@bmspolska.pl

 

Zapraszam do współpracy w zakresie Sponsoringu i Patronatu:
Kamila Biarda - Sponsorship Manager
Kom. 530 405 002; kamila.biarda@bmspolska.pl

 



Autor: Business Media Solutions


 
  
 Dokument wydrukowany na witrynie http://twojbiznes24.pl