Dokument wydrukowany na witrynie http://twojbiznes24.pl 
 

Pierwsza w Polsce konferencja o Freshdesk

Więcej informacji na temat tego wydarzenia znajdziecie Państwo na stronie Customer Happiness Tour: Poland. Liczba miejsc jest ograniczona, w związku z czym prosimy o rezerwację miejsca.

 

Freshdesk jest narzędziem, dzięki któremu możemy usprawnić obsługę zgłoszeń od użytkowników. Jest do zaawansowany system ticketowania, ze szczególnym uwzględnieniem budowania i utrzymania relacji między organizacją a użytkownikiem końcowym. Ankiety z jakości obsługi czy wiele kanałów tworzenia zgłoszeń pozytywnie wpływają na końcowy odbiór narzędzia. Wdrożenia Fresdesk’a można przeprowadzić w ciągu jednego dnia a ceny zaczynają się od 0 USD.

 

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu:

  • Nowe inspiracje oraz pomysły na poprawę obsługi klienta
  • Poznasz możliwości oceny obsługi klienta
  • Dowiesz się więcej o nowych trendach w obszarze usług service desk

 

Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z Państwem 4 października w Warszawie!



Autor: InTENSO sp. z o.o.


 
  
 Dokument wydrukowany na witrynie http://twojbiznes24.pl