Dokument wydrukowany na witrynie http://twojbiznes24.pl 
 

Efektywne zarządzanie procesem reklamacji na przykładzie różnych branż

W cenionej od lat kameralnej atmosferze, która charakteryzuje spotkania BMS Polska, odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z obszaru reklamacji. Wspólnie stworzymy panel wymiany doświadczeń, który pozwoli nam wypracować gotowe rozwiązania, którymi będziecie Państwo mogli zainspirować się i zaimplementować w swoich organizacjach, wzorując się na doświadczeniu innych.

 

W roli Ekspertów pojawią się przedstawiciele firm takich jak: Poczta Polska, Plus Bank, VECTRA, Orange Polska, ENERGA Obrót. Termin spotkania 9 grudnia 2015 r. Warszawa Hotel Sheraton

 

Zapraszam serdecznie do uczestnictwa
Aleksandra Nowakowska
Dyrektor Działu Projektów
aleksandra.adamczyk@bmspolska.pl

 



Autor: Business Media Solutions


 
  
 Dokument wydrukowany na witrynie http://twojbiznes24.pl